کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چند درصد طرح‌های جشنواره خوارزمی به تولید صنعتی می‌رسند؟

10 اسفند 1393 ساعت 14:47

دبیر بیست و هشتمین جشنواره خوارزمی با اشاره به وضعیت طرح‌های منتخب این جشنواره گفت: 63 درصد از طرح‌های منتخب به تولید صنعتی و نیمه صنعتی می‌رسند.


به گزارش ایسنا، دکتر اللهیاری در نشست خبری امروز با اشاره به برنامه‌های تقدیر از برگزیدگان این جشنواره افزود: به برگزیدگان این دوره از جشنواره علاوه بر اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز مادی و معنوی اعطا می‌شود. علاوه بر آن گواهینامه ثبت رتبه با تعیین درصد مشارکت به برگزیدگان اهداء خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این برگزیدگان هر دوره به حامیان جشنواره نیز برای بهره‌مندی از پاداش‌هایی که نسبت به آن متعهد شده‌اند مانند اهداء سهام عضویت در فهرست مشترکین، استفاده از برخی امکانات حامی و اهداء گواهینامه معرفی خواهند شد.

وی همچنین به برنامه‌های سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی اشاره کرد و یادآور شد: برگزیدگان این جشنواره به مرکز رشد، دفتر ارتباط با صنعت و دفتر تجاری سازی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی معرفی خواهند شد که این امر موجب بسترسازی برای معرفی آنها با صنایع با هدف تجاری سازی محصولات علمی صورت می‌گیرد.
اللهیاری با اشاره به طرح‌های ارسالی به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره خوارزمی خاطرنشان کرد: از 10 طرح داخلی ارسال شده به دبیرخانه که مورد پذیرش نیز قرار گرفته‌اند بیشتر آنها در حوزه پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای بودند.


کد مطلب: 29638

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/29638/چند-درصد-طرح-های-جشنواره-خوارزمی-تولید-صنعتی-می-رسند

میگنا
  https://www.migna.ir