کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پانل تخصصی بلوغ و اوتيسم برگزار می شود

25 آبان 1393 ساعت 0:59

پانل تخصصی اوتیسم و بلوغ ویژه والدین و کارشناسان از سوی انجمن غير دولتی اوتيسم ايرانيان و با همكاری دانشگاه علوم توانبخشی و بهزیستی برگزار می‌شود.


سعيده صالح غفاري مديرعامل انجمن اوتيسم ايرانيان در گفتگو با مهر گفت: طی نظر سنجیهای انجام شده و نیاز مبرم والدین و درمانگران به داشتن اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه بلوغ افراد دارای اوتیسم، برگزاري برنامه‌اي تخصصي در اين ارتباطات از نيازهاي نخستين خانواده‌هاي داراي فرزنداني با اختلال اوتيسم است.

وی افزود: به همين دليل انجمن اوتيسم ايرانيان با دعوت از متخصصان مجرب در این حوزه و جلب همكاری دانشگاه توانبخشي اين پانل تخصصي را برگزار می‌كند.

غفاری گفت: این پانل در دو بخش و دو روز متفاوت برگزار می‌شود كه نخستين روز برگزاري آن دوشنبه 26 آبان ماه جاری در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم توانبخشی و بهزیستی خواهد بود.

دکتر خوپی مرقاتی متخصص، دکتر ساحل همتی، دکتر فیروزه روستا و دكتر محمدی از والدين اوتيسم و دارای فرزند دختر 20 ساله، سخنرانان اين همايش تخصصي هستند. تعریف و نشانه های بلوغ، رفتارهای جنسی در اوتیسم، مدیریتهای روان پزشکی در رفتارهای جنسی خارج از نرم مداخلات داروپی، مدیریت و تربیت رفتارهای جنسی و نگرش والدین به بلوغ و فرزند اوتیسم از مهمترین مباحثی خواهد بود که در این پانل تخصصی ارایه می شود.


کد مطلب: 27801

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/27801/پانل-تخصصی-بلوغ-اوتيسم-برگزار-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir