کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی با اين موضوع!

سايت خبری برترين ها , 7 آبان 1393 ساعت 12:02

در ششمین کنگره پیشگامان پیشرفت از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی با موضوع الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تقدیر به عمل می‌آید.


untitled-87.bmp

به گزارش ایسنا، علی متقیان، دبیر کنگره پیشگامان پیشرفت با اشاره به برگزاری کنگره در سیزدهم آذرماه امسال در دانشگاه شهید بهشتی گفت: بخشی از کنگره به پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری اختصاص یافته و ضمن تقدیر از بهترین پایان‌نامه‌ها در مراسم پایانی کنگره، تسهیلاتی برای پدیدآورندگان آن در نظر گرفته می‌شود.

 

وی، محورهای اصلی پایان‌نامه و رساله‌ها را الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت عنوان و اظهار کرد: محورهایی همچون پیشرفت ایران؛ گذشته، حال و آینده، پیشرفت در ابعاد علمی، فناوری، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برای پایان‌نامه‌های دفاع شده در نظر گرفته شده است.

 

متقیان از فارغ التحصیلان سال 1391 به بعد مقاطع ارشد و دکتری که از پایان‌نامه‌های خود دفاع کرده‌اند، خواست یک نسخه از پایان‌نامه خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: جوانان دانشجو بیش از دیگران برای آینده تحصیل، زندگی و جامعه خود می‌اندیشند و در فضای آینده فکر می‌کنند؛ بر این اساس ذهن آنان در جهت تدوین برنامه‌های آینده فعال‌تر است. از این رو مرکز تصمیم دارد به جهت استفاده بیشتر از تلاش علمی و افکار آینده پژوهشی جوانان، در فرایند تهیه و تدوین الگوی اسلامی ایرانی، از محتوای پایان‌نامه‌های دانشجویی بهره‌مند شود.

 

دبیر ششمین کنگره پیشگامان پیشرفت ادامه داد: بخشی از فضای پایان‌نامه‌ها را به رساله‌ها و پایان‌نامه‌های ناتمام که هم اکنون در دست پژوهش و تدوین است، اختصاص خواهیم داد. این قبیل دانشجویان نیز می‌توانند با ذکر خلاصه‌ای از پایان‌نامه، مشخصات پایان‌نامه از قبیل عنوان، رشته تحصیلی، دانشگاه، مقطع تحصیلی و استادان مشاور و راهنما را در فرم ثبت‌نامی که در وبگاه وجود دارد درج کرده و در این حرکت علمی، شرکت کنند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه کنگره پیشگامان پیشرفت با استقبال وصف‌ناپذیر جوانان دانشجو و طلاب حوزه‌های علمیه مواجه شده و دانشجویان عضو انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های مختلف و نخبگان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و انجمن‌های حوزوی که از عناصر و مخاطبان اصلی و موثر این کنگره به شمار می­‌روند، با ارسال مقالات و نوشته‌های خود در مباحث تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت شرکت می‌کنند.

 

مسؤول ارتباطات و گفتمان‌سازی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به استفاده اندیشکده‌ها از مقالات و نظرهای دانشجویانی که در کنگره‌های قبل به دبیرخانه ارسال شده بود، گفت: خوشبختانه مرکز تعداد قابل توجهی از دانشجویان شرکت‌کننده در کنگره‌های قبل را شناسایی و برای همکاری دعوت کرده است. با این حضور، عملاً دانشجویان عضو کنگره در کنار استادان بزرگوار همکار مرکز به تهیه محتوای مباحث مربوط به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخته و با علاقه‌مندی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

 

دبیر ششمین کنگره پیشگامان پیشرفت در انتها از دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که از سال 1390 رساله خود را در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دفاع کرده و دانشجویانی که پیرامون این موضوع در حال تدوین پایان‌نامه هستند، دعوت کرد از طریق وبگاه ثبت‌نام به نشانی اینترنتی http://kpip.ir/site/taghdir_az_payannameh آمادگی خویش را جهت حضور در کنگره اعلام کنند.

 

انتهای پیام


کد مطلب: 27558

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/27558/تقدیر-رساله-ها-پایان-نامه-های-برتر-دانشجویی-موضوع

میگنا
  https://www.migna.ir