کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کتابهای دانش آموزان اوتیسم تهیه شد

19 مهر 1393 ساعت 20:25

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به مشکلات فراروی دانش آموزان استثنایی گفت: امیدواریم با تهیه کتاب های راهنمای خانواده، معلم و دانش آموزان اوتیسم به مدارس برسد تا راهگشا باشد.


به گزارش مهر، مجید قدمی ظهر شنبه در بازدی از مدارس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات بی دریغ آنها، بیان داشت: بنده بیش از 3سال در حوزه آموزش به دانش اموزان استثنایی کار و مطالعه کرده ام و با همه جوانب کار معلمی در این مدارس آشنایی دارم.

وی بیان کرد: دشوارترین کار در آموزش و پرورش ، آموزش این دانش آموزان است که عشق به خدمتگزاری و وجود روحیه والا، موجب دلگرمی و اشتیاق به فعالیت بیشتر را در معلمان به وجود می آورد.
وی افزود: خداوند بر ما منت نهاده که ما را در این مسیر قرار داده است و از این بابت باید از خداوند سپاسگزار باشیم. این کارهای نیکوی شما بی تردید زمینه تقرب به پروردگاررا فراهم می سازد و مستلزم اجر معنوی فراوانی است که از آن در طول زندگی بهره خواهید برد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: مشکلات فراوانی در آموزش این دانش آموزان پیش روی ماست به ویژه در آموزش دانش آموزان اوتیسم، هنوز راهکارها و شیوه های مطلوبی به کار گرفته نشد.

به گزارش مهر، نخستین مدرسه ای که رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از آن بازدید به عمل آورد، دبستان مهر ناحیه یک ساری بود. این مدرسه با 107 دانش آموز معلول جسمی-حرکتی و اوتیسم فعالیت می کند.


کد مطلب: 27266

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/27266/کتابهای-دانش-آموزان-اوتیسم-تهیه

میگنا
  https://www.migna.ir