کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت نام آزمون آيلتس آكادميك و جنرال آغاز شد

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران , 31 تير 1393 ساعت 2:22

ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس در دو ماژول آكادمیك و جنرال از امروز دوشنبه مورخ 93/04/30 آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی مرکزآزمون؛ مجتبی علوی فاضل معاون دانشگاه و رئیس مركز آزمون با اعلام این خبر گفت: ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس در دو ماژول آكادمیك و جنرال از امروز دوشنبه مورخ 93/04/30 آغاز شد.
دكتر علوی فاضل به متقاضیان توصیه كرد: پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل كاربری خود می‌توانند بر روی سایت Ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام كنند.

معاون ریاست دانشگاه در خصوص زمان برگزاری آزمون گفت: این آزمون در روز شنبه 93/06/15 در تهران به آدرس: خیابان حافظ- انتهای پل دوم – روبروی تالار بورس- پلاك 303 برگزار خواهد شد و نتایج آن در روز شنبه مورخ 93/06/29از طریق سایت Results.ielts.org اعلام خواهد شد.

رئیس مركز آزمون درخصوص درخواست داوطلبان برای انصراف و انتقال زمان آزمون‌ها و تغییر ماژول از آكادمیك به جنرال یا بالعكس گفت: پس از ثبت نام قطعی تنها پیش از 5 هفته مانده به تاریخ امتحان كتبی این تغییرات امكان پذیر است و این تسهیلاتی است كه برای رفاه حال داوطلبان ایجاد شده است.
عـلـوی فـاضـل در پایـان گـفـت: داوطـلـبـان مـی‌توانـنـد سـؤالات خـود را از طـریـق آدرس الكـتـرونـیـكـی porsesh@pubr-azmoon.com ارسال نمایند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخگو باشند.


کد مطلب: 26128

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/26128/ثبت-نام-آزمون-آيلتس-آكادميك-جنرال-آغاز

میگنا
  https://www.migna.ir