کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کتاب جوشکاری؛ پرسش و پاسخ جوانان درباره ازدواج + لینک دانلود

14 خرداد 1393 ساعت 0:43


حجه الاسلام و المسلمین حسین عالمی، نویسنده‌ی سری کتاب‌های جوشکاری، در مورد این دو کتاب در وبلاگش اینچنین نوشته است:
«با استعانت از خداوند متعال و در سال اقتصاد و فرهنگ کتاب جوشکاری دو با زحمات فراوان گروه جوشکاری آماده شد و هم اکنون به محضر هم وطنان عزیز و فارسی زبانان محترم تقدیم می شود.
جوشکاری دو دقیقا در ادامه ی روند جوشکاری یک و بر منوال پرسش و پاسخ نوشته شده است و در بردارنده‌ی صد سوال جدید از سوی دوستان دانشجو و صد پاسخ متفاوت و تفصیلی از طرف بنده در ۳۱۲ صفحه است. نکته قابل توجه این است که جوشکاری دو برای دوستانی بیشتر مفید خواهد بود که جوشکاری یک را با دقت و حوصله مطالعه کرده باشد و از مباحث کلان و اساسی و چهارچوب های آن با خبر باشند. جوشکاری دو در حقیقت تبیین همان نظریه و در عین حال پاسخ گو به سوالات فراوان دیگری است که در ذهن مخاطب جوشکاری یک تولید شده، نگاشته شده و به دست نویسنده رسیده است.
طرح جلد جوشکاری دو اثر استاد سعید ابوالحسنی و طراحی لوگوی جوشکاری اثر استاد مهدی لک است. چیدمان داخلی و طراحی صفحات نیز مانند جوشکاری یک حاصل دسترنج شاگرد مهربان و دلسوزم سرکار خانم حسین آبادی است که با یک مجاهده ی فرهنگی شبانه روزی کار را به این سطح فاخر و زیبنده رساندند.
جوشکاری با سؤالات شما و درخواست دوستانش متولد شد و خوب رشد کرد و امروز دومین میوه خودش را به محضر فرهنگ کهن ایران زمین تقدیم می کند. امیدوارم بتوانم پاسخ گوی مناسبی این همه شور و نیاز و دغدغه باشم.»

دانلود کتاب جوشکاری ۱



دانلود کتاب جوشکاری ۲


کد مطلب: 25210

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/25210/کتاب-جوشکاری-پرسش-پاسخ-جوانان-درباره-ازدواج-لینک-دانلود

میگنا
  https://www.migna.ir