کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

4 خرداد 1393 ساعت 0:01

میزان تاثیر مصاحبه در پذیرش دکتری تخصصی ۲۵ درصد و آزمون کتبی ۷۵ درصد است./ از ۱۵ خرداد ماه زمان بندی کلیه گروههای آموزشی مشخص می‌شود و این زمانبندی بر روی سایت مرکز آزمون قرار می‌گیرد.


رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمانبندی تمامی گروههای آموزشی برای انجام مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از ۱۵ خردادماه مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، ناصر اقبالی در حاشیه نشست خبری که امروز برگزار شد گفت: میزان تاثیر مصاحبه در پذیرش دکتری تخصصی ۲۵ درصد و آزمون کتبی ۷۵ درصد است.
وی با اشاره به اینکه از گروههای آموزشی درخواست شده که زمانبندی مصاحبه را اعلام کنند افزود: از ۱۵ خرداد ماه زمان بندی کلیه گروههای آموزشی مشخص می‌شود و این زمانبندی بر روی سایت مرکز آزمون قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: از ۱۵ خرداد ماه با مراجعه به سایت می‌توانند از زمان مصاحبه خود مطلع شوند. رئیس مرکز آزمون در پاسخ به این سوال که برای مصاحبه هزینه‌ای دریافت می‌شود گفت: برای مصاحبه بدون آزمون تنها هزینه دریافت می‌شود که مبلغ آن اعلام می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: افرادی که بدون آزمون شرکت کرده‌اند باید در تاریخی که ثبت نام کرده‌اند فارغ التحصیل شده باشند و اگر فردی در زمان ثبت نام فارغ التحصیل نشده باشد این اقدام او تخلف محسوب می‌شود.
رئیس مرکز آزمون همچنین درمورد دکتری پژوهش محور گفت: شیوه پذیرش دکتری پژوهش محور از مهر سال آینده در رشته محل‌های دانشگاه آزاد اجرا می‌شود.
وی افزود: دکتری پژوهش محور دانشگاه رابه صنعت و بازار کشور نزدیک می‌کند و مسئولین دانشگاه این انتظار و امیدواری رادارند که با طراحی دوره‌های پژوهش محور و استاد محور ارتباط تنگانگی بین دانشگاه و صنعت بوجود آید.
وی در پاسخ به سوالی درمورد نحوه پذیرش دکتری پژوهش محور گفت: پذیرش دکتری پژوهش محور با آزمون و بدون آزمون صورت خواهد گرفت.


کد مطلب: 24960

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/24960/زمان-مصاحبه-دکتری-تخصصی-دانشگاه-آزاد

میگنا
  https://www.migna.ir