کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره دانش‌آموزی زیست‌فناوری

29 فروردين 1393 ساعت 21:11

مراسم اختتامیه دومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و برخی از مسؤولان کشوری برگزار و به برگزیدگان این جشنواره جوایزی اهدا شد.


به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه دومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری روز پنجشنبه در اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر تهران و با حضور دکتر سورنا ستاری برگزار شد.
در مراسم اختتامیه دومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری به 26 اثر برگزیده در بخش‌های داستان کوتاه، دستاوردهای تولیدی پژوهشی، روزنامه دیواری و پوستر، طرح تولیدی و پژوهشی، عکس، فیلم کوتاه و پویانمایی، کار دستی، مجله، مقاله‌های تحلیلی و نقاشی و کاریکاتور از سوی معاون علمی وفناوری رئیس جمهور تندیس جشنواره به همراه برابر 2 میلیون ریال وجه نقد اهدا شد.

دومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری با ثبت نام بیش از 800 نفر و ارسال آثار بیش از 500 دانش آموز از سراسر کشور کار خود را آغاز کرد که از این آثار 104 اثر در مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان به بخش مسابقه راه یافتند.

در این مراسم دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، مهندس زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، دکتر قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، زندی فر دبیر اجرایی این جشنواره و برخی دیگر از مسؤولان کشوری حضور داشتند.

در پایان این مراسم مسؤولان حاضر در جشنواره از نمایشگاه آثار دانش آموزان منتخب و برخی پژوهش‌سرا‌های حضور یافته در این بخش از جمله پژوهش‌سرای دانش آموزی صدرا، پژوهش‌سرای دانش آموزی ابن سینا، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه ابن سینا، پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و ... که برای آشنایی دانش آموزان در این محل حضور یافته بودند، بازدید کردند.


کد مطلب: 23919

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/23919/تقدیر-برگزیدگان-دومین-جشنواره-دانش-آموزی-زیست-فناوری

میگنا
  https://www.migna.ir