کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روي اين ويژگي همسرتان تمركز كنيد!

18 فروردين 1393 ساعت 9:28

زنان گاهي از بيان احساسات خود گريزانند اما هنگامي كه محرم رازي داشته باشند احساسات خود را بروز مي‌دهند. مردان بايد محرم راز باشند و فقط گوش كنند ولي راه‌حل ارائه ندهند.


صفيه تيموري كارشناس بهداشت خانواده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص آنچه مردان بايد نسبت به زنان بدانند گفت: مردان بايد همسرشان را همانطور كه انتخاب كرده‌اند قبول كنند و در فكر عوض كردن او نباشند و بدانند كه ترساندن و روكم كردن امروز كاربردي ندارد.روي خوبيها و نكات مثبت همسرشان تمركز كنند نه نكات منفي و ضعف او.

وي خطاب به مردان افزود: كاري كنيد كه همسرتان احساس كند مورد لطف و توجه شماست و صميمانه دوست داريد با او زندگي كنيد. سعي نكنيد ارتباط همسرتان را با خانواده و دوستانش قطع كنيد. احساس او را درك كنيد و به او احترام بگذاريد. از گفتن كلمه‌ي دوستت دارم غافل نشويد و هديه دادن را هرچند كوچك فراموش نكنيد.

تيموري در خصوص آنچه زنان بايد بدانند اذعان داشت: وقتي شوهرتان كاري انجام مي‌دهد از او ايراد نگيريد تشويقش كنيد و از مهارت و توانايي‌اش تعريف كنيد. به شوهرتان نگوييد خواستگاران زيادي داشته‌ايد و به او اجازه دهيد پيش شما از خودش تعريف كند. به خانواده‌ي شوهر احترام بگذاريد و آنها را بپذيريد.
وي ادامه داد: وقتي ساكت است او را وادار به حرف زدن نكنيد، به همسرتان احترام بگذاريد و به او عزت نفس بدهيد و گفتن كلمات مهرآميز و با هم خنديدن را فراموش نكنيد. يادتان باشد قبل از مادر شدن همسر هستيد، پس با توجه بيش از اندازه به فرزندانتان از همسر خود فاصله نگيريد.


کد مطلب: 23617

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/23617/روي-ويژگي-همسرتان-تمركز-كنيد

میگنا
  https://www.migna.ir