کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بد‌ترین شیوهٔ استراحت که "پوست" را نابود می‌کند

13 اسفند 1392 ساعت 10:48

برخی از عادات نامناسب در هنگام استراحت می‌تواند بد‌ترین تاثیر را در زیبایی و سلامت پوست بر جا بگذارد و لذا افراد باید برای داشتن پوستی سالم نکات خاصی را رعایت نمایند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، پزشکان و متخصصان پوست و مو توصیه می‌کنند افرادی که علاقه‌مند به داشتن پوستی زیبا و بدون چروک هستند، می‌توانند با استفاده از روش‌هایی طبیعی به پوستی زیبا و جوان دست یابند.

گفتنی است، فرایند پیری و چروک پوست یک روند طبیعی متناسب با سن افراد است اما می‌توان با راهکارهایی این پیر شدن پوست را به تعویق انداخت.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، پیر شدن پوست و عدم تولید کلاژن پوستی به میزان زیاد از حدود ۳۰ سالگی آغاز می‌شود و چروک‌هایی در ناحیه دور لب‌ها و اطراف چشم‌ها و پیشانی به وجود می‌آید.
در وهله اول انجام ورزش، رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزی تازه، پرهیز از تماس با اشعه مضر خورشید، خوابیدن درست در شب به صورتی که پوست صورت کمترین فشار را بیاورد، همینطور تمرین آرام و ملایم بدون حرکات اضافی در صورت می‌تواند سبب کند شدن ایجاد چین و چروک‌های پوستی شود.
در کنار راه‌های طبیعی، انواع بخور‌ها و ماسک‌های گیاهی با توصیه پزشکان متخصص نیز می‌تواند پوستی سالم برای فرد به ارمغان بیاورد.


کد مطلب: 22784

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/22784/بد-ترین-شیوه-استراحت-پوست-نابود-می-کند

میگنا
  https://www.migna.ir