کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر"متاهل" هستید، این جملات را به "مجرد ها" نگویید!

26 دی 1392 ساعت 12:54

یافته‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد گفتن برخی از نکات از سوی متاهل‌ها به مجرد‌ها باعث تغییر افکار آن‌ها می‌شود و سخنان آن‌ها تاثیر زیادی در برخی از رفتارهای آن‌ها دارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ گفتن نکاتی مانند " هنوز وقتش نرسیده "، " آنقدر گیر نده "، " حساس نباش "، " برای ازدواج هنوز فرصت داری " و امثال این جملات باعث تغییر افکار مجردها می‌شود.
بررسی‌ها نشان می‌دهند متاهل‌ها در برخورد با افراد مجرد‌ احساس برتری و دانایی بیشتری می‌کنند اما مجرد‌ها باید همواره آگاه باشند و شخص متاهل و هم جنس خود را مشاور و راهنمای زندگی خود قرار دهند. گفتنی است افراد متاهل همواره باید مراقب محبت‌های خود درباره‌ی روند ازدواج با مجرد‌ها باشند و هرگاه حرفی یا نکته‌ای به ذهنشان رسید، کمی صبر کنند و درباره‌ی تفکری که پشت سر آن موضوع است دقت کنند.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند تحقیر کردن مجردها درباره‌ی ازدواج باعث افزایش نگرانی‌های آن‌ها شده و باعث می شود آن‌ها درباره ازدواج موضع تدافعی پیدا کنند و متاهل‌ها نباید از هر دلیل و برهانی درباره مسائل زندگی خود و اطرافیانشان مقوله‌ی ازدواج را به اثبات و کرسی بنشانند.


کد مطلب: 21493

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/21493/اگر-متاهل-هستید-این-جملات-مجرد-نگویید

میگنا
  https://www.migna.ir