کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتصاب مدیرکل جديد آموزش و پرورش یزد+عكس

1 دی 1392 ساعت 8:32

پس از تغییر مدیران کل 13 استان، مدیرکل آموزش و پرورش یزد هم تغییر کرد و «احمد شیرزاد» به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش این استان منصوب شد.


به گزارش ميگنا ، مراسم تكريم و معارفه مدير كل آموزش و پرورش استان يزد با حضور دكتر " مهرزاد حميدي " معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش ، استاندار يزد ، نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي ، مديران كل دستگاههاي اجرائي استان ، روساي آموزش و پرورش و جمع كثيري از فرهنگيان ، پيشكسوتان و مديران كل سابق آموزش و پرورش يزد در تالار معلم دانشگاه فرهنگيان ، پرديس شهيدان پاك نژاد برگزار شد .
شیرزاد متولد 1339 شهر یزد بوده و دارای مدرک فوق لیسانس ریاضی است؛ در کارنامه سوابق کاری وی می توان شهردار و بخشدار شهرستان انار کرمان، معاونت آموزش و پرورش ناحیه یک یزد، معاونت اداری ـ مالی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، معاونت اداری ـ مالی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و ریاست مرکز تربیت معلم شهید پاک نژاد یزد را مشاهده کرد. شيرزاد جايگزين رحيمي نژاد مدير كل سابق آموزش و پرورش استان يزد شده است.
تا کنون «اسفندیار چهاربند به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران»، «حمیدرضا آذری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس»، «هادی زارع پور به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد»، «سالار قاسمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین»، «ابراهیم جهانگیری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش کرمان»، «محمدرضا وطنی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان»، «جعفر پاشایی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی»، «عبدالرضا فولادوند راد به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش همدان»، «سید جواد حسینی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی»، «سلیمان محبی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه»، «گودرز کریمی‌فر به سمت مدیرکل آموزش و پرورش لرستان»، «مهدی حاجتی پیشوری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان» و «محمد تقی زاده به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان» منصوب شدند.

* یک انتصاب در روابط عمومی آموزش و پرورش

طی حکمی از سوی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هم، «حمید محمدی» به سمت معاون فرهنگی و تبلیغات مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی منصوب شد.


کد مطلب: 21031

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/21031/انتصاب-مدیرکل-جديد-آموزش-پرورش-یزد-عكس

میگنا
  https://www.migna.ir