کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتصاب سرپرستان دانشگاه‌های اصفهان و گیلان

20 آذر 1392 ساعت 22:43

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی سرپرستان دانشگاه‌های اصفهان و گیلان را منصوب کرد.


ایسنا:  با حکم فرجی دانا، دکتر "احمد رضی" به سرپرستی دانشگاه گیلان و دکتر "هوشنگ طالبی حبیب‌آبادی" به سرپرستی دانشگاه اصفهان منصوب شدند.
درحکم وزیرعلوم خطاب به سرپرستان دانشگاه‌های گیلان و اصفهان آمده است:
"امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت‌ها و وظایف سرپرستی را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید."

دکتر فرجی دانا همچنین در نامه‌هایی جداگانه از خدمات دکتر "عبدالله حاتم زاده" و دکتر "محمد حسین رامشت" روسای پیشین دانشگاه‌های گیلان و اصفهان قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر رضی، دانشیار گروه ادبیات فارسی دانشگاه گیلان و تاکنون 40 مقاله پژوهشی و 53 مقاله در همایش‌های علمی از وی منتشر شده است و پیش از این معاون دانشجویی، مسوول جهاد دانشگاهی و مشاور فرهنگی رییس دانشگاه گیلان بوده و عضویت در شورای پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان و شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها را نیز برعهده داشته است.

همچنین دکتر طالبی حبیب آبادی، دانشیار پایه 30 رشته آمار دانشکده علوم دانشگاه اصفهان و بیش از پنج عنوان کتاب و 30 مقاله علمی پژوهشی از وی منتشرشده است. وی در سال 88 مدرس نمونه دانشگاه اصفهان و در سال 91 پژوهشگر برتر منتخب استانداری اصفهان بوده است.


کد مطلب: 20848

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/20848/انتصاب-سرپرستان-دانشگاه-های-اصفهان-گیلان

میگنا
  https://www.migna.ir