کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای حضور در جشنواره هفته پژوهش

6 آبان 1392 ساعت 13:31

همزمان با هفته پژوهش، جشنواره پژوهش و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.


ایسنا: دکتر محسن تفقدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:‌ تمامی گروه‌های محقق دانشگاهی اعم از علوم دارویی، دندانپزشکی، پایه پزشکی، پایه داخلی، بالینی جراحی، پرستاری و مامایی، علوم پیراپزشکی و بهداشت، گروه‌های فناور، مقاله اصیل یا مروری چاپ شده در مجله نمایه شده در نمایه نامه ISI با بالاترین IF، مقاله اصیل یا مروری با بیشترین ارجاع (Citation) و گروه محققان آزاد دانشگاه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ به جز فناور برتر، در انتخاب پژوهشگران برجسته، جوان برتر و نیز مقاله با بیشترین ارجاع و مقاله با بالاترین IF، صرفاً از مستندات تأیید شده در نرم افزار پژوهان استفاده خواهد شد و امکان دریافت حضوری یا ایمیل مدارک میسر نیست.

وی تصریح کرد:‌ محققان پس از اطمینان از کامل بودن اطلاعات خود در نرم افزار پژوهان، فرم‌ درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل و تا هفتم آبان به همراه فایل الکترونیک عکس پرسنلی خود به نشانی پست الکترونیک مدیریت امور پژوهشی دانشگاه به نشانی Ramresearch@mums.ac.ir ارسال کنند.
محققان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی معاونت پژوهشی دانشگاه به نشانی www.mums.ac.ir مراجعه کنند.


کد مطلب: 20156

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/20156/فراخوان-دانشگاه-علوم-پزشکی-مشهد-حضور-جشنواره-هفته-پژوهش

میگنا
  https://www.migna.ir