کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هجدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور​:

7 دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتخار آفريدند

20 شهريور 1392 ساعت 12:20


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر مالک نادری، مدیرکل انجمن های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص گفت: در هجدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور 7 دانشجوی این دانشگاه رتبه های زیر 5 را کسب کردند.
وی با اشاره به حمایت های دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دانشجویان برگزیده این دانشگاه در المپیادهای علمی دانشجویی کشور بیان داشت: درصورتی که این دانشجویان قصد حضور در مسابقات و کنفرانس های خارج از کشور را داشته باشند دانشگاه هزینه حضور دانشجویانی که رتبه های اول تا سوم المپیاد را کسب کرده اند، پرداخت می کند.

مدیرکل انجمن های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان داشت: برنامه داریم تا تسهیلات رفاهی دانشگاهی را برای دانشجویان این دانشگاه که در هجدهمین المپیاد علمی دانشجویی جزء نفرات برتر بوده اند، به صورت رایگان ارائه خواهد شد. نادری از برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان برگزیده این دانشگاه در هجدهمین المپیاد علمی و دانشجویی کشور، تصریح کرد: برنامه داریم این مراسم تا پایان مهرماه برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دانشجویان این دانشگاه که رتبه های اول تا سوم هجدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور را کسب کرده اند یک سکه بهار آزادی به همراه سفر حج عمره اعطا می کند.
مدیرکل انجمن های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: به دانشجویان این دانشگاه که رتبه های چهارم و پنجم هجدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور را کسب کرده اند یک ربع سکه بهار آزادی اعطا می کند. نادری با اشاره به مرکز ایده پردازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این مرکز به دانشجویانی که دارای طرح نوآورانه باشند تا سقف 5 میلیون تومان حمایت مالی انجام می دهد که اگر دانشجویان برگزیده المپیادهای علمی دارای طرح نوآورانه باشند نیز این افراد در اولویت ارائه تسهیلات این مرکز قرار می گیرند.


کد مطلب: 19353

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/19353/7-دانشجوی-دانشگاه-صنعتی-امیرکبیر-افتخار-آفريدند

میگنا
  https://www.migna.ir