کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز ثبت نام پنجمین المپیاد دانش آموزی نانو

5 شهريور 1392 ساعت 15:27

پرونده چهارمین المپیاد علوم و فناوری نانو امروز با معرفی نفرات برتر بسته شد و زمان ثبت نام دوره بعد اعلام گردید.


به گزارش باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ فائقه اسلامی پور، مدیر باشگاه نانو در مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو که صبح امروز 5 شهریور ماه در سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي ايران برگزار شد، اظهار داشت: در چهارمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو 20486 نفر ثبت نام کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته 27/39 رشد داشته است.
وی افزود: استان های فارس، تهران و بوشهر به ترتیب تعداد بیشترین شرکت کننده را در این المپیاد داشته كه 32 درصد شرکت کنندگان دانش آموز پسر و 68 درصد دختر بودند. مدیر باشگاه نانو گفت: به نفر برگزیده المپیاد علوم و فناوری نانو کمک هزینه تحصیلی و به نفرات اول تا چهارم این آزمون مبلغ 250 هزار تومان به صورت ماهیانه و به مدت 2 سال اعطا می گردد.
اسلامی پور تصریح کرد: استان بوشهر با همکاری و فعالیت چشم گیر در چهارمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو به عنوان نهاد ترویجی برتر و دبیرخانه اطلاع رسانی المپیاد پنجم انتخاب شد.
وی یاد آور شد: ثبت نام پنجمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو از 15 مهر تا 15 بهمن امسال انجام خواهد شد.
گفتني است؛ در این مراسم به آقایان يوسف شلاگه ، محمدرضا صادقيون ، محمد فرهادپور،مدال طلا اعطا شد و آقایان صادق قربانزاده، گودرز فيروزي و علي انصاري مدال نقره دريافت کردند.


کد مطلب: 19170

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/19170/آغاز-ثبت-نام-پنجمین-المپیاد-دانش-آموزی-نانو

میگنا
  https://www.migna.ir