کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدرسه مداد رنگی در ایران+تصاویر

9 اسفند 1391 ساعت 11:25


مدرسه حق‌ پناه به مدرسه مداد رنگی مشهور است که البته تمام کلاس‌های درس این مدرسه، به تجهیزات الکترونیک و تخته هوشمند مجهز هستند. به گزارش فارس ، یکی از مدارس استان اصفهان به مدرسه مداد رنگی مشهور است زیرا ساختمان و داخل فضای مدرسه رنگ‌آمیزی شده است.

مدرسه مداد رنگی همان مدرسه حق پناه است که در ناحیه 5 اصفهان واقع شده است؛ این مدرسه به همت خیّر مدرسه‌ساز حاج علی حق‌ پناه و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان احداث شده است.

مدرسه حق‌ پناه دارای متراژ 2900 متر مربع است که 1740 متر زیربنا دارد و دارای 12 کلاس، کلاس تجربی، کتابخانه، سالن اجتماعات و اتاق کامپیوتر است.
این مدرسه جزو مدارس هوشمند است و تمام کلاس‌های درس به تجهیزات الکترونیک و تخته هوشمند مجهز هستند و البته این مدرسه، از مدارس تخصصی قرآن نیز محسوب می‌شود.

دانش‌آموزان این مدرسه نیز رنگ‌آمیزی آن را دوست دارند و معتقدند که بهتر درس‌هایشان را یاد می‌گیرند.

فاطمه احمدی مدیر مدرسه حق پناه به فارس می‌گوید: این مدرسه در همان ابتدا با تمام تجهیزات هوشمند تحویل داده شد و تمام کلاس‌های درس به برد هوشمند، دیتا و لپ‌تاب مجهز است؛ ضمن اینکه تمام معلمان دوره‌های لازم را دیدند.

وی ادامه می‌دهد: در مدرسه از نرم‌افزار مدیریت هوشمند استفاده می‌کنیم و تمام اطلاعات و فعالیت‌های دانش‌آموزان در کلاس توسط آموزگاران در این سامانه ثبت می‌شود. مدرسه تخصصی قرآن
خانم احمدی مدیر مدرسه


کد مطلب: 16676

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/16676/مدرسه-مداد-رنگی-ایران-تصاویر

میگنا
  https://www.migna.ir