کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام شرايط جذب و بكارگيري مشاوران تحصيلي در مدارس

2 آبان 1389 ساعت 9:15


    روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش روز شنبه در اطلاعيه اي شرايط جذب و بكارگيري مشاوران تحصيلي در مدارس را اعلام كرد. به گزارش مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، اين وزارتخانه براساس شيوه نامه صادره از سوي معاونت توسعه مديريت و پشتيباني، از ميان معلمان مجرب و با سابقه رسمي و پيماني در رشته‌هاي مرتبط، جهت ارائه خدمات مشاوره‌اي در مدارس با در نظر گرفتن شرايطي، اقدام به جذب مشاوران تحصيلي مي‌كند.
اين شرايط شامل دارا بودن حداقل مدرك تحصيلي كارشناسي به ترتيب اولويت در رشته‌هاي راهنمايي و مشاوره و روانشناسي ( تمام گرايش‌ها)، اولويت جذب مشاوران با افراد داراي حداقل 15 سال سابقه خدمت رسمي يا پيماني آموزشي و پرورشي و دعوت از حداقل 5/1 برابر پذيرفته شده نهايي به تفكيك جنسيت براي مصاحبه است.
بر اساس اين اطلاعيه، مدت زمان مصاحبه 30 دقيقه اعلام شده است؛ همچنين تأكيد شده كه در مناطق و شهرستان‌هايي كه برابر اين دستورالعمل امكان جذب مشاور وجود ندارد ضمن اينكه ادارات كل آموزش و پرورش استان‌ها مي‌توانند از معلمان رسمي يا پيماني داراي مدرك كارشناسي در رشته 'علوم تربيتي ' با گرايش 'مديريت و برنامه‌ريزي آموزشي ' استفاده كنند.


کد مطلب: 1580

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/1580/اعلام-شرايط-جذب-بكارگيري-مشاوران-تحصيلي-مدارس

میگنا
  https://www.migna.ir