کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میانگین شهریه مدارس غیردولتی تهرانی‌ها 3 میلیون تومان!

7 تير 1391 ساعت 11:27


مدیر مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس خبر داد
افزایش 15 درصدی شهریه مدارس غیردولتی/میانگین شهریه تهرانی‌ها 3 میلیون تومان
مدیر مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از افزایش حداکثر 15 درصدی شهریه این مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.


به گزارش ميگنا، ابوطالب حافظی، مدیر مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی متغیر است، اظهار داشت: شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس آیتم‌هایی شامل کیفیت آموزشی و پرورشی، فوق برنامه، فضای فیزیکی، تجهیزات و نرخ تورم و در قالب الگوی تعیین شهریه، مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه مدارس غیردولتی درجه‌بندی شده‌اند، گفت: بر اساس معیارهایی که از قبل مشخص کرده‌ایم، مدارس را درجه‌بندی کردیم و ساختمان‌ها نمره‌گذاری شده‌اند و به همین دلیل شهریه هر مدرسه متفاوت است.

*‌ اعلام میانگین شهریه مدارس غیر دولتی

حافظی با بیان اینکه امسال رقم شهریه مدارس نسبت به سال گذشته بین 10 تا 15 درصد افزایش یافته است، افزود: در حقیقت شهریه مدارس 10 درصد افزایش پیدا می‌کند و علاوه بر آن، اگر مدرسه‌ای شرایط خوب داشت و کیفیت مطلوبی ارائه کرد، بر حسب موارد، 5 درصد دیگر نیز اضافه می‌شود.

وی به میانگین شهریه مدارس غیردولتی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در سطح کشور میانگین شهریه‌ها به جز شهر تهران، تقریباً در مدارس ابتدایی 650 تا 700 هزار تومان، در مدارس راهنمایی 800 تا 900 هزار تومان و در مقطع متوسطه یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار تومان است.

مدیر مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در شهر تهران میانگین شهریه مدارس غیر دولتی بین 2.5 تا 3 میلیون تومان است.


کد مطلب: 12223

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/12223/میانگین-شهریه-مدارس-غیردولتی-تهرانی-ها-3-میلیون-تومان

میگنا
  https://www.migna.ir