کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرایط ثبت‌نام دانش‌آموزان غیر شاهد در پایه اول متوسطه مدارس شاهد

1 ارديبهشت 1391 ساعت 16:09


شیوه‌نامه ثبت‌نام سال تحصیلی 92ـ91 مدارس شاهد به استان‌ها ابلاغ شد شیوه‌نامه ثبت‌نام سال تحصیلی 92ـ91 مدارس شاهد طی بخشنامه‌ای با امضا رئیس ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور ابلاغ شد.
در شیوه‌نامه ثبت‌نام سال تحصیلی 92ـ91 مدارس شاهد آمده است: با توجه به اهداف طرح نیمه متمرکز شاهد و اولویت فرزندان طرح شاهد در استفاده از برنامه‌ها، فوق برنامه‌ها، فضا و امکانات آموزشی و پرورشی مدارس شاهد، ستادهای اجرایی شاهد منطقه و استان موظفند با هماهنگی‌های لازم از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرایط ثبت‌نام و ادامه تحصیل دانش‌آموزان شاهد در این مدارس را فراهم آورند.

ثبت‌نام و پذیرش دانش‌آموزان غیر شاهد در پایه اول دبیرستان‌های شاهد به دو شیوه امتیاز بندی و آزمون قابل اجرا است و در سایر پایه‌ها صرفاً از طریق امتیاز بندی انجام می‌شود.

ستاد اجرایی شاهد استان موظف است با توجه به وضعیت و تراکم داوطلبان در هر آموزشگاه شیوه پذیرش  را تعیین و مراتب را حداکثر تا 16 خردادماه به دفتر امور شاهد و ایثارگران اعلام کند.

بر اساس این شیوه‌نامه، در جلسات توجیهی مدیران مدارس شاهد باید بررسی دقیق شرایط عمومی و صلاحیت‌های اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان و رعایت شئونات اسلامی به ویژه حجاب برتر در مدارس دخترانه شاهد مورد تأکید قرار گیرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مسئولیت هماهنگی و نظارت برحسن اجرای این شیوه نامه درسطح استان، منطقه و مدرسه به ترتیب برعهده روسای ستادهای اجرایی شاهد استان، منطقه و مدیران مدارس شاهد است.


کد مطلب: 10458

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10458/شرایط-ثبت-نام-دانش-آموزان-غیر-شاهد-پایه-اول-متوسطه-مدارس

میگنا
  https://www.migna.ir